14. 11. 2016.

BURNO,BURNO,BURNO U ŠIPRAGAMA:Facebook gori od oštri komentara

d
Šiprage



Komentar na izjavu Dzemata Šiprage Imam i ja nesto da napisem za uvazenog i cijenjenog dzematliju Mustafu Susaka. Vi ste dobar covjek i cinite svakodnevno dobra dijela u Sipragama,narod vas voli,cijeni i postuje. Vasa rijec uziva odredjeni kredibilitet u Sipragama. Ali ste kao takav covjek propustili da uradite jednu dobru stvar za ovu MZ. 2012.god. i 2016. kao kandidat na listi SDP-a bio je Samir Lubenovic,osoba koja je porijeklom iz Demica,rodnog sela naseg Mustafe Susaka,i koji je u roku zavrsio elektro fakultet u Sarajevu i koji je ostvario odlicne uspjehe tokom studiranja,a vec 7-a god.na birou za zaposljavanje. Znaci,momak mlad,obrazovan,zivi u Sipragama i dva izborna ciklusa se kandiduje da udje u Skupstinu opstine,da nesto zaradi,da se necim bavi,da ne sjedi on i njegova diploma kod kuce. Zasto nismo podrzali SAMIRA LUBENOVICA,da bude nas predstavnik u Kotor Varosu? Zadto niste Vi cijenjeni dzematlijo podrzali obrazovanog, mladog,perspektivnog komsiju,a podrzali ste nepismenog komsiju. I jos se usudjujete da kazete da mladi ljudi sa diplomom ne znaju sta ce sa sobom,da su se zavukli u misije rupe i nece da vode politiku Bosnjaka u Kotor Varosu. Sad sam Vam naveo primjer koliko grijesite. Momak je bio na list i svi smo imali mogucnost da tom licu pruzimo mogucnost da pokaze sta zna,za sta se skolovao,ali svi smo zakazali,a mozda najvise Vi kao dobri komsija.. Istina je,on nije imao finansijskih sredstava da svoju predizbornu kampanju odradi kao ovaj dobri,blizi komsija,nije imao 50km da daje za glas,da vozi seljake sa brda i da im poklanja MILKE za svoje prodato gradjansko pravo,ali je imao nesto drugo,sto ovaj"trgovac" nece imati nikad- CAST i POSTENJE,CIST OBRAZ. I svi smo zakazali i prodali se za cokolade. I to ne jednom,vec dva puta,i opet cemo-jer mi smo takav narod-volimo komsiju koji ima dosta i omogucit cemo mu da ima jos vise,jer njemu treba,nek mu se u zivotu nadje. (Usput,da istaknem,da je mladi Samir Lubenovic,osvojio desetak glasova,glas clanova svoje porodice). Je li i vas glas medju tih desetak spomenutih?

Džemat Šiprage Selam alejkumu poštovani džematlija.Kaži konkretno ko je taj koji sramoti Džemat Šiprage i šta on to radi, šta on hoće i sa kakvim to istupima sramoti Džemat?.Da nije možda tebe povrijedio sa nekim istupom ako te je potrefila istina ja se u ime Džemata izvinjavam.Koliko mi se čini ti nepoznaješ svoj Džemat i svoje džematilje neznaš ni koliko nas ima o nekim hiljadama kontaš kao dase javljaš sa Marsa.Dođi ti nama češće u Džemat da nas bolje upoznaš iskontaš da mi nikoga nesramotimo sa istinitim istupima samo činimo da nam bude bolje nego štoje sad.
Akif Lozić Ja samo mislim da je dobro da svako istakne sta misli mada bi predlozio bilo kome da se ne istice nepristojno i pogotovo mi smo svi priblizno slicni ali ponavljam dasu ljudi uvjek potrebni da se skolaju i stim postaju zreliji ljudi a pogotovo jos ako ne zaborave i znaju kom narodu pripadaju i odaklen poticu a ovi pojedinci sto neznaju ni odaklen su dosli a niti kuda su posli nebi trenalo ni komentarisat selam svima samo
Džemat Šiprage Selam alejkum možda si potrefio ali čini mi se da ti još i neznaš koje osoba koja predvodi naš Džemat siguran sam 100% daje bolji i od mene i tebe i on se preziva Gigović Osman.Što se tiče mojih istupa ja stojim iza toga po pravnoj i moralnoj osnovi ako nekoga povrijedim ima Pravni i Šererijetski zakon pa bujrum.Ti se upuštaš i daješ osude i presude bez poznavanje Materije Demića i Demićkog puta.Volio bih da istakneš svoje ime i prezime i dase nas dvojica upoznamo malo bolje i onda eventualno kometarišeš po svome svaćanju i razumjevanja stanja o kome imaš negativno mišljenje.Za mene su ljudi svi isti i svi imaju pravo na Božje blagodati da ih koriste slogan svi za jednog jedan za sve ali jedan protiv svih nevalja nikako.Svako sebi uzima pravo po svome razmišljnju.Profil Džemata Šiprage je informativnog sadržaja i tako nekad nekog istina povrijedi i naljuti.Džemat kao vjerska zajednica nema nikakve moralne ni pravne odgovornost za (ne)informacije koje postavi dotična osoba.Jedino Džematski Odbor može da obustavi i zatvori ovaj Profil.Preporučujem svima džematlijama i prijateljima Džemata Šiprage da negativne diskusije ne postavljaju bez poznavanje o kojoj se Materiji radi iz razloga daje to grijeh /Hadis/Jedna sumnja može bit 1000 grijeha tako dase osoba ogriješi radi svoga pogrešnog svaćanja i razumjevanja informacije.Naravno na negativne postave koje nisu istina i treba reagovati bez vulgarnosti i kočiajaškog vokabulara kao štoje bilo od jedne osobe koja želi da pravno zastupa i brani našeg komšiju Ferida.Komentar je bio na Profilu Selo Demići.
Selam
Hajro Lubenovic Dzemat Siprage je najbolji od svih Dzemata u okolini jer malo je takvih Dzemata koji se mogu pohvaliti sa tako lijepo uredjenim objektima i skoro savrsenom organizacijom, a naravno treba priznati gospodunu Mustafi Susaku koji je ulozio toliko truda i licnih sredstava da bi napravio nesto sto se malo Dzemata moze pohvaliti u Bosni. Cemu sada tako ruzne rijeci za nesto nasto bi se trebali svi ponositi.
Hajro Lubenovic Pa otkud sada selo stopan nije mi vise nista jasno
Idaet Dzubic Svih ljudi pa I mene licno dzemat zasluzuje samo pohvale. Cestitke dzematu a posebno Mustafi na predanom radu u dzematu. Mi smo narod koji je sklon svakojakim podvalama. Prestanite komentarisati takve stvari.
Idaet Dzubic Tamo ces biti manje na udaru kritike ako nista new radis nego ako si napravio nesto. Moj savjet, selu Stopan, ako na to imam pravo, da ovakve stvari komentarisete na sjednicama dzemata, a da svoje komentare sklonete odavde
Selo Stopan ja prvenstveno da kazem i ja dajem pohvale dzematu.... ja kao sto sam i reko da cu komentare izbrisati sto sam neke i izbrisao..... idaete nisi od pocetka u komentarima i ispads kao reklama... a hajro nema sta da kaze vise pa pita odkud sad .... tu je hajro u stopan gdje je uvjek i bijo....
Selo Stopan Sa ovim pitanjem cu zavrsiti sa komentarisanjem.... Da mi dzemat siprage odgovori.... zasto oni mjesaju demice sa dzematom i SDA stranku sa dzematom i to je sto ja zelim da mi odgovore.. Zelim korektan odgovor. ovo sve ce biti sklonjeno... Selam selo stopan..                                                                                   

Džemat Šiprage Selam alejkum nepoznata osobo bilio bi lijepo dase predstaviš sa svojim imenom i prezimenom.Evo ako već tražiš adekvatan tačan odgovor samo nedaj Bože da te neraztuži ili naljuti to jest:Prvo prouči euzu i bismilu dase makne prokleti šejtan iblis on je tvorac mnogih nesporazuma i ljudskih nesporazuma.
Prvo SDA je temelj BOSNE I HERCEGOVINE ako to neznaš trbaš čitat i učit sa izvora, na izvoru je čista voda.
Drugo Selo Demići i demićani su temelj Džemata Šiprage ako to neznaš pitaj one koji znaju, smatram dasi vrlo mlada osoba možda još ideš u Osnovnu ali imaš vremena da mnoge stvari naučiš od onih koji znaju dabi boi uzor drugima.
Selam
Hajro Lubenovic Politika u Bosni je potpuno nevrijedna a posenbo u Sipragama
Senad Vrević Tacnoje gospodine lubenovicu neznam sta hoce ovaj da objasni gospodin selo stopan

Nema komentara:

Objavi komentar